رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : تینا

رستوران حسن آقا آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از رستوران های شیک و مدرن است اما اگر به دنبال تور آنتالیا شهریور 98 رستورانی ایرانی ولی منویی ترکی هستید، رستوران حسن آقا پیشنهاد می گردد. این رستوران انواع کباب های ترکی، غذاهای دریایی و دیگر غذاهای معروف ترکی را با طعمی عالی و قیمتی مناسب پخت می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

رستوران حسن آقا سالن غذاخوری در باغ دارد تا فضایی دل انگیز را برای مراجعه کنندگان فراهم آورد. مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند غذایی خوب و خوش طعم را در رستوران حسن آقا سرو نمایند.

 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

 

رستوران حسن آقا آنتالیا


رستوران Can Can آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از بهترین رستوران هاست که مطابق سلیقه افراد می توان به آنها رفت و طعمی بینظیر از غذاها را تجربه کرد. از رستورانهای حلال و خوب آنتالیا می توان به Can Can اشاره نمود که ابتدا در آنکارا فعالیت میکرده بعدها به آنتالیا انتقال تور آنتالیا مرداد 98 یافتو این رستوران غذاهای اصیل ترکی را با کیفیتی عالی و طعمی بی نظیر برای مهمانن خود سرو می کند. 

از امکانات رستوران کن کن می توان به کارکنانی مجرب و خوشرو، امکان رزرو، بیرون بر غذا، اینرنت، دو سالن غذا خوری به صورت سرباز و سر پوشیده و ... اشاره نمود. مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال رستورانی با منوی حلال هستند حتما به رستوران Can Can مراجعه نمایند.

 

 

رستوران Can Can آنتالیا


رستوران وانیلا لانج آنتالیا

در نزدیکی دروازه هاردیان رستورانی زیبا و ترکیبی از دنیای مدرنیته و کلاسیک وجود دارد به نام وانیلا لانج که غذاهای اصیل و لذیذ ترکی را با موادی تازه پخت می کند. معماری و دکوراسیون این رستوران با نمایی سنگی بسیار آرامش بخش می باشد که بسیار مورد توجه و علاقه گردشگران و مردم بومی قرار دارد. غذاهای رستوران وانیلا توسط سرآشپزی انگلیسی پخت می شوند که بسیار لذیذ هستند.

مسافرین تور آنتالیا که به دنبال رستورانی خوب با غذاهای لذیذ هستند، رستوران وانیلا لانج پیشنهاد می گردد.

 

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا


رستوران خانه استیک آنتالیا

یکی از رستوران های خوب و معروف شهر تور آنتالیا تیر 98 آنتالیا خانه استیک نام دارد که انواع استیک ها و کباب ها را با بهترین کیفیت و طعم ارائه می دهد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به غذاهایی مانند استیک و امریکایی هستند حتما به این رستوران بیایند.

گفتنی است سبک غذاهای این رستوران امریکای جنوبی، آرژانتینی و اصیل ترکی می باشد. همچنین این رستوران انواع نوشیدنی ها و دسر های لذیذی را نیز سرو می نماید.

 

 

رستوران خانه استیک آنتالیا

 

رستوران خانه استیک آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های ارزان نتالیا,رستوران های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: